اطلاعیه پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1402 فرهنگیان دانشگاه سمنان
ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان، بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفتهشدگان فرهنگیان دانشگاه سمنان سال 1402 این دانشگاه میرساند به منظور ثبتنام میبایست با مراجعه به سامانه گلستان اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان به نشانی Http://golestan.semnan.ac.ir از ساعت 10 صبح مورخ 1402/07/20 لغایت 1402/07/22 نسبت به ثبتنام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند (عدم ثبتنام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب میشود.).
- پذیرفتهشدگان با آزمون در قسمت شناسه کاربری U021 (ورودی مهرماه) و U022 (ورودی بهمن ماه) به همراه شماره داوطلبی و در کادر گذر واژه کد ملی خود را وارد نمایند.
- پذیرفتهشدگان بدون آزمون (صرفا با سوابق تحصیلی) در قسمت شناسه کاربری S021 (ورودی مهرماه) به همراه شماره داوطلبی و در کادر گذر واژه کد ملی خود را وارد نمایند.
تذکر بسیار مهم:
* تأکید میگردد از پذیرش حضوری حتی پذیرفتهشدگان بومی معذوریم. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری و پس از ثبتنام الکترونیکی، مدارک به صورت پست پیشتاز ارسال شود.
* پذیرفته شده موظف است مدارک هویتی، تحصیلی و کاربرگهای پرینت گرفته شده ثبتنام را طبق بند 1، 2 و 3 زیر به آدرس دانشگاه سمنان با قید مشخصات زیر و الزاماً بصورت پست پیشتاز ارسال نماید.
* آدرس دانشگاه: سمنان – روبروی پارک سوکان – پردیس شماره یک دانشگاه سمنان- اداره کل امور آموزشی
صندوق پستی 5555-35155 – ثبتنام 1402 – ذکر رشته قبولی در دانشگاه سمنان – مقطع قبولی
* تکمیل کلیه کاربرگهای ثبتنام بهصورت صحیح و صادقانه بر اساس مدارک فرد پذیرفته شده الزامی است و عدم تکمیل آن باعث تأخیر در دریافت مدارک و ثبتنام قطعی خواهد شد.
* پذیرفتهشدگان میبایست علاوه بر بارگذاری کلیه مدارک بند 2 و بند 3 و بارگذاری کارت پایانخدمت یا معافیت از خدمت در سامانه گلستان دانشگاه سمنان، نسبت به دستهبندی و آمادهسازی مدارک برای ارسال بصورت پست پیشتاز اقدام نمایند.
نکات مهم:
- دانشجویان موظف هستند از ساعت 12 ظهر تاریخ 1402/07/22 با مراجعه به سامانه گلستان و از طریق گزارش شماره 77 نسبت به برنامه هفتگی دروس خود اطلاع کسب نمایند.
- تاریخ شروع کلاسها از روز شنبه مورخ 1402/07/22 بر اساس برنامه هفتگی که پس از ثبتنام الکترونیکی از طریق گزارش شماره 77 سامانه گلستان قابل دریافت میباشد، خواهد بود(در ضمن زمانبندی کلاسهای جبرانی آموزشی ابتدای نیمسال از طرف دانشکده اطلاعرسانی خواهد شد).
- دانشجویان می توانند در روز شروع کلاس ها، کارت دانشجویی خود را از کارشناس محترم دانشکده دریافت نمایند.
- در صورت هرگونه سؤال برای ثبتنام الکترونیکی و تحویل پستی مدارک با مسئول ثبتنام دانشکده (اطلاعیه پیوست) تماس حاصل نمائید. ضمناً علاوه بر شمارههای فوق تلفن شماره 31535029-023 نیز پاسخگو میباشد.
- جلسه مجازی برای دانشجویان نوورود در روز چهارشنبه مورخ 1402/07/19 ساعت 18 از طریق لینک زیر برگزار خواهد شد.
- مدارک لازم جهت ثبتنام
- فرم تعهد ثبتنامی
- اطلاعیه نحوه معادلسازی دروس گذرانده
- اطلاعیه درخواست مهمان و انتقال
- اطلاعیه تأییدیه (ارزش تحصیلی)
- اطلاعیه نمره زبان خارجی
- اطلاعیه شهریه
- اطلاعیه و راهنمای درخواست معافیت تحصیلی
- اطلاعیه و راهنمای درخواست خوابگاه
- سامانهها و پایگاهها
- شماره تلفن کارشناسان دانشگاه
- اطلاعیه و راهنمای پایش سلامت
- راهنمای ثبتنام اینترنتی
نظر دهید