نام و نام خانوادگی: | دکتر حسن عبدوس | |
عنوان پست سازمانی: | مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه | |
آخرین مدرک تحصیلی: | دکتری مهندسی مواد | |
شماره تلفن و دورنگار: | 02331532054-02331532053 31539544 |
|
رایانامه: | PGraduate@semnan.ac.ir | |
آدرس: | ساختمان مدیریت تحصیلات تکمیلی | |
نام و نام خانوادگی: | ملیحه دربانی | |
عنوان پست سازمانی: | معاون مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه | |
شماره تلفن و دورنگار: | 02331532054-02331539544 | |
نام و نام خانوادگی: | فاطمه ملک علائی | |
عنوان پست سازمانی: | مسئول دفتر مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه | |
شماره تلفن و دورنگار: | 02331532053-02331532054 31539544 |
|
شرح وظایف:
1- نظارت بر حسن اجرای آیین نامه ها و مقررات آموزشی در دانشگاه.
2- بررسی درخواست ایجاد رشته های جدید در مقطع کارشناسی ارشد و دکترا و انجام امور مربوطه.
3- برگزاری آزمونهای کارشناسی ارشد، دکتری و کلیه آزمون هایی که از طرف سازمان سنجش آموزش کشور برگزار
میگردد.
4- برگزاری جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه و تهیه صورت جلسات و ارسال آنها به دیگر حوزهها.
5- بررسی صورتجلسات شوراهای تحصیلات تکمیلی دانشکدهها.
6- استخراج مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه وتفکیک آنها بر اساس موضوع در هر سال.
7- برگزاری جلسات هماهنگی آموزشی با کارشناسان آموزشی دانشکده ها.
8- بررسی ظرفیت پذرش دانشجو بر اساس تعداد اساتید متخصص هر گروه و اعلام آن به سازمان سنجش.
9- تهیه دستورالعمل های مورد نیاز نظیر دستور العمل برگزاری آزمون دکتری.
10- انجام امور مربوط به پذیرش موردی دانشجویان جدیدالورود و نظارت بر حسن انجام امور ثبتنام.
11- تهیه و تدوین شیوه نامه های اجرایی برای آیین نامه های ارشد و دکتری.
12- تهیه و تنظیم فرمهای مناسب جهت انجام امور دانشجویان براساس مقررات و بخشنامه های جدید.
13- چاپ چکیده پایان نامه های دانشجویان به دو زبان فارسی و انگلیسی در هرسال.
14- ارائه آمارهای دانشجویی و گزارشهای ترمی.
15- ارائه عملکرد سالیانه حوزه.
16 - تهیه اطلاعات مربوط به پایان نامه ها در هر سال.
17- بررسی مشکلات دانشجویان و ارائه راه حلهای مناسب.
18- انجام امور مربوط به دانشجویان بورسیه (تنظیم قرارداد و عقد قرارداد با مؤسسات و مکاتبات لازم درخصوص پرداخت هزینه ها.
19- بررسی پرونده های دانشجویان ممتاز دوره کارشناسی و انجام امور مربوط به پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد.
20- انجام امور مربوط به پرداخت هزینه شرکت دانشجویان در سمینار.
21- بررسی نمرات و سنوات دانشجو در زمان دفاع و صدور مجوز دفاع.
22- بررسی و انجام امور آموزشی دانشجویان از قبیل: مهمان- مرخصی- انتقال- حذف ترم- حذف واحد- تمدید سنوات و ...
23- بررسی درخواستهای دانشجویی و مدارک مربوط به آن جهت طرح در شورا و در صورت لزوم ارسال به کمیسیون مواردخاص.
24- صدور گواهی اشتغال به تحصیل باشرایط خاص برای دانشجویان.
25- معرفی دانشجویان به وزارتخانه ها و مؤسسات پژوهشی جهت همکاری و مساعدت با موضوع پایان نامه آنها.
26- ارتباط و مکانبات لازم با وزارت متبوع، دانشگاهها مؤسسات و ...
27- پاسخگویی و راهنمایی دانشجویان و همکاری تنگاتنگ با کارشناسان تحصیلات تکمیلی دانشکدهها.