قابل توجه پذیرفتهشدگان تکمیل ظرفیت رشتههای صرفا با سوابق تحصیلی آزمون سراسری سال 1403 (ورودی بهمن ماه) دانشگاه سمنان

ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان بدینوسیله به اطلاع کلیه پذیرفتهشدگان تکمیل ظرفیت دوره کارشناسی پیوسته پذیرش با سوابق تحصیلی سال 1403 این دانشگاه میرساند به منظور ثبتنام میبایست با مراجعه به سامانه گلستان اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان به نشانی Http://golestan.semnan.ac.ir با شناسه کاربری: کدملیU03200 و گذرواژه: کدملی از ساعت 15 ظهر مورخ 1403/11/29 لغایت 1403/12/01 نسبت به ثبتنام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند (عدم ثبتنام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب میشود).
تذکر بسیار مهم:
* تکمیل کلیه فایلهای ثبتنام بصورت صحیح و صادقانه بر اساس مدارک فرد پذیرفتهشده الزامی میباشد و عدم تکمیل آن باعث تاخیر در دریافت مدارک و ثبتنام قطعی خواهد شد .
* پذیرفتهشدگان میبایست علاوه بر بارگذاری کلیه مدارک بند 2 و 3 و بارگذاری کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت در سامانه گلستان دانشگاه سمنان، نسبت به دستهبندی و آمادهسازی مدارک و تحویل به واحد پذیرش اقدام نمایند.
مدارک ثبتنامی به شرح زیر و صرفاً بصورت حضوری تحویل واحد پذیرش دانشگاه سمنان شود.
*نکته 1: دانشجویان انصرافی از دانشگاه دیگر میبایست اصل حکم انصراف خود را همراه مدارک فوق به این مدیریت ارسال نمایند.
*نکته 2: دانشجویان بینالمللی (غیرایرانی) میبایست پس از تکمیل ثبتنام الکترونیکی، مدارک خود را بهصورت حضوری تحویل مسئول پذیرش و ثبتنام اداره آموزش (آقایان طاهریان و شاهی) نمایند.
اقدام مربوط به نظاموظیفه (ویژه آقایان)
الف) دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت هستند نسبت به بارگذاری در محیط ثبتنام الکترونیکی اقدام نمایند.
ب) دانشجویانی که میبایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند میبایست مراحل زیر را انجام نمایند:
1- با مراجعه به پرتال جامع سازمانی سرویس ای پلیس به نشانی https://services.epolice.ir با ثبتنام وارد سامانه شوید یا با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت معافیت تحصیلی لیسانس غیر پزشکی ناپیوسته خود اقدام نمایید.
2-در این مرحله نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی (معافیت تحصیلی دانشجوی داخلی) اقدام نمائید.
نکته: دانشجویان تقاضای معافیت تحصیلی خود را با شروع از تاریخ 1403/11/01 ثبت نمایند.
ج) دانشجویانی که در حال خدمت هستند:
پس از ثبتنام قطعی میبایست جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت به واحد نظام وظیفه اداره کل امور آموزشی جناب آقای طاهریان مراجعه نمایند.
-
- نکته مهم: موکداً اعلام میدارد شماره مجوز صادر شده توسط پلیس 10+ که به تأیید حوزه وظیفه عمومی میرسد، به عنوان شماره معافیت تحصیلی دانشجویان میباشد. در صورت عدم وصول معافیت تحصیلی تا قبل از 1404/01/31، مطابق مقررات حکم انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.
-
اقدامات مالی دانشجویان:
الف) واریز هزینه انجام ثبتنام به مبلغ 1/500/000 ریال از طریق پرداخت الکترونیکی در سامانه گلستان دانشگاه سمنان (برای کلیه دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه))
-
ب) پرداخت الکترونیکی مبلغ پیشپرداخت شهریه (بابت شهریه ثابت و متغیر برای کلیه پذیرفتهشدگان در دوره نوبت دوم (شبانه) براساس راهنمای مندرج در سامانه به شرح جدول زیر:
-
-
ج) در صورتیکه دانشجو پس از زمان ثبتنام و تا یک هفته پس از پایان ثبتنام الکترونیکی (1403/12/08) تقاضای انصراف نماید، به استثناء شهریه ثابت میتواند الباقی مبلغ واریزی را دریافت نماید (شهریه ثابت عودت داده نمیشود.).
د) در صورتیکه دانشجویی پس از مهلت یک هفتهای از پایان ثبتنام الکترونیکی (1403/12/08) تقاضای انصراف نماید، باید شهریه ثابت و متغیر (کل شهریه تحصیلی همان ترم) را واریز نماید (عودت شهریه امکانپذیر نمیباشد).
- تذکر: ثبت درخواست انصراف از تحصیل از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان امکانپذیر میباشد.
تبصره: دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران (جانبازان 25% و بالاتر و فرزندان و همسران آنها ، فرزندان شهداء و همسران شهدا و آزادگان و فرزندان و همسران آنها) به شرط تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت شهریه معاف میباشند که میبایست با در دست داشتن معرفینامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان پس از ثبتنام الکترونیکی و تحویل مدارک بصورت حضوری در فرصت مقتضی به واحد امور مالی دانشجویان شهریه پرداز اداره کل امور آموزش ( واحد شماره 1) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این دسته از پذیرفتهشدگان میبایست همانند سایر پذیرفتهشدگان قبلاً نسبت به ثبتنام الکترونیکی و تحویل مدارک اقدام نموده باشند. (در صورت واریز شهریه، دانشجو بستانکار شده و شهریه آنها عودت داده میشود)
شماره تلفن مسئول امور مالی دانشجویان شهریهپرداز: آقای دوستمحمدی 31532033-023 – خانم طیبی 31532063-023
-
نکات مهم:
- - دانشجویان موظف هستند از ساعت 12 ظهر تاریخ 1403/12/04 با مراجعه به سامانه گلستان و از طریق گزارش شماره 77 نسبت به برنامه هفتگی دروس خود اطلاع کسب نمایند.
- - تاریخ شروع کلاسها از روز شنبه مورخ 1403/12/04 بر اساس برنامه هفتگی که پس از ثبتنام الکترونیکی از طریق گزارش شماره 77 سامانه گلستان قابل دریافت میباشد، خواهد بود (در ضمن زمانبندی کلاسهای جبرانی آموزشی ابتدای نیمسال از طرف دانشکده اطلاعرسانی خواهد شد).
- - در صورت هرگونه سؤال برای ثبتنام الکترونیکی با مسئول ثبتنام دانشکده (اطلاعیه پیوست) تماس حاصل نمائید.
از اینکه جهت تسریع در امر ثبتنام خودتان با تکمیل دقیق فرمها و دستهبندی مناسب و تحویل به واحد پذیرش و ثبتنام ما را یاری خواهید کرد، سپاسگزاریم.
اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان
اطلاعیه نحوه معادلسازی دروس گذرانده
اطلاعیه درخواست مهمان و انتقال
شرایط و مقررات وظیفه عمومی جهت ثبتنام
راهنما و اطلاعیه ثبت درخواست خوابگاه
نظر دهید