قابل توجه کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی سال 1403 دانشگاه سمنان

 ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی، کارشناسی پیوسته و دکتری عمومی دامپزشکی آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی  سال 1403  این دانشگاه می‌رساند به منظور ثبت‌نام می‌بایست با مراجعه به سامانه گلستان اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان به نشانی https://golestan.semnan.ac.ir  (با بروزر Google Chrome ) از ساعت 15 عصر مورخ  1403/07/22 لغایت 1403/07/26 نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند (عدم ثبت‌نام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب می‌شود).

در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره تلفن 31535028-023 تماس حاصل فرمایید.

تذکر بسیار مهم:

* تأکید می‌گردد  از پذیرش حضوری حتی پذیرفته‌شدگان بومی معذوریم. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری و پس از ثبت‌نام الکترونیکی، مدارک به صورت پست پیشتاز ارسال شود.

شناسه کاربری و گذرواژه ورودی‌های مهر H031 شماره داوطلبی و ورودی‌های بهمن H032 شماره داوطلبی و گذرواژه کدملی می‌باشد. همچنین گذرواژه پذیرفته‌شدگان غیر ایرانی شماره داوطلبی آن‌ها می‌باشد.

قابل ذکر است پس از دریافت پیامک پذیرش نهایی جهت ورود به کلیه سامانه‌ها و سامانه گلستان باید از سامانه احراز هویت مرکزی به آدرس my.semnan.ac.ir اقدام نمایید.

* پذیرفته شده موظف است مدارک هویتی، تحصیلی و کاربرگ‌های پرینت گرفته شده ثبت‌نام را طبق بند 1، 2 و 3 زیر به آدرس دانشگاه سمنان با قید مشخصات زیر و الزاماً بصورت پست پیشتاز ارسال نماید.

* آدرس دانشگاه: سمنان روبروی پارک سوکان پردیس شماره یک دانشگاه سمنان- اداره کل امور آموزشی

صندوق پستی 5555-35155 ثبت‌نام 1403 ذکر رشته قبولی در دانشگاه سمنان مقطع قبولی

* تکمیل کلیه کاربرگ‌های ثبت‌نام به‌صورت صحیح و صادقانه بر اساس مدارک فرد پذیرفته شده الزامی است و عدم تکمیل آن باعث تأخیر در دریافت مدارک و ثبت‌نام قطعی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان می‌بایست علاوه بر بارگذاری کلیه مدارک  بند 2 و بند 3  و بارگذاری کارت پایان‌خدمت یا معافیت از خدمت در سامانه گلستان دانشگاه سمنان، نسبت به دسته‌بندی و آماده‌سازی مدارک برای ارسال بصورت پست پیشتاز اقدام نمایند.  

  • مدارک ثبت‌نامی به شرح زیر و صرفاً بصورت پست پیشتاز به آدرس دانشگاه سمنان ارسال شود.
  • *نکته 1: دانشجویان انصرافی از دانشگاه دیگر می‌بایست اصل حکم انصراف خود را همراه مدارک فوق به این مدیریت ارسال نمایند.

    *نکته 2: دانشجویان بین‌المللی (غیرایرانی) می‌بایست پس از تکمیل ثبت‌نام الکترونیکی، مدارک خود را به‌صورت حضوری تحویل مسئول پذیرش و ثبت‌نام اداره آموزش (آقایان طاهریان و شاهی) نمایند.

اقدام مربوط به نظام‌وظیفه (ویژه آقایان)

الف) دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت هستند نسبت به بارگذاری در محیط ثبت نام الکترونیکی اقدام نمایند.

ب) دانشجویانی که می بایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند می بایست مراحل زیر را انجام نماید:

1- با مراجعه به پرتال جامع سازمانی سرویس ای پلیس به نشانی https://services.epolice.ir  با ثبت نام  وارد سامانه شوید یا با مراجعه به دفاتر پلیس 10+ نسبت به ثبت مغافیت تحصیلی لیسانس غیر پزشکی ناپیوسته خود اقدام نمایید.

2-در این مرحله نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی (معافیت تحصیلی دانشجوی داخلی) اقدام نمائید.

نکته: دانشجویان تقاضای معافیت تحصیلی خود را با شروع از تاریخ 1403/07/01 ثبت نمایند.

ج) دانشجویانی که در حال خدمت هستند:

پس از ثبت نام قطعی می بایست جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت به واحد نظام وظیفه اداره کل امور آموزشی جناب آقای طاهریان مراجعه نمایند .

    • نکته مهم: موکداً اعلام می‌دارد شماره مجوز صادر شده توسط پلیس 10+ و سامانه سخا که به تأیید حوزه وظیفه عمومی می‌رسد، به عنوان شماره معافیت تحصیلی دانشجویان می‌باشد. در صورت عدم وصول معافیت تحصیلی تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی، مطابق مقررات حکم انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.
  • به منظور مشاهده فیلم آموزشی نحوه ثبت درخواست معافیت تحصیلی نظام وظیفه کلیک کنید.

  • اقدامات مالی دانشجویان:

    الف) واریز هزینه انجام ثبت‌نام به مبلغ 1/500/000 ریال از طریق پرداخت الکترونیکی در سامانه  گلستان دانشگاه سمنان (برای کلیه دانشجویان روزانه و نوبت دوم (شبانه))

  • ب) پرداخت الکترونیکی مبلغ پیش‌پرداخت شهریه (بابت شهریه ثابت و متغیر برای کلیه پذیرفته‌شدگان در دوره نوبت دوم (شبانه)) براساس راهنمای مندرج در سامانه به شرح جدول زیر:

  • ج) در صورتی‌که دانشجو پس از زمان ثبت‌نام و تا یک هفته پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (1403/08/03) تقاضای انصراف نماید، به استثناء شهریه ثابت می‌تواند الباقی مبلغ واریزی را دریافت نماید (شهریه ثابت عودت داده نمی‌شود.).

    د)  در صورتی‌که دانشجویی پس از مهلت یک هفته‌ای از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (1403/08/03) تقاضای انصراف نماید، باید شهریه ثابت و متغیر (کل شهریه تحصیلی همان نیمسال) را واریز نماید (عودت شهریه امکان‌پذیر نمی‌باشد.).

  • تذکر: ثبت درخواست انصراف از تحصیل از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان امکان‌پذیر می‌باشد.
  • ه) جدول شهریه دوره نوبت دوم (شبانه) دانشجویان ورودی مهرماه سال تحصیلی 1404-1403 مصوب هیأت امنا  به شرح ذیل می‌باشد:

  • تذکر مهم: شهریه دانشجویان ورودی بهمن‌ماه سال تحصیلی 1404-1403 متعاقباً اعلام می‌گردد.

  • تبصره: دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امورایثارگران (جانبازان %25 و بالاتر و فرزندان و همسران آن‌ها، فرزندان شهدا، همسران شهدا، آزادگان و فرزندان و همسران آن‌ها) به شرط تأیید بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت شهریه معاف می‌باشند. در این صورت می‌بایست در فرصت مقتضی با در دست داشتن معرفی‌نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان، پس از ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال مدارک به‌صورت پیشتاز به واحد امور مالی دانشجویان شهریه‌پرداز اداره کل امور آموزش (واحد شماره 1) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این دسته از پذیرفته‌شدگان می‌بایست همانند سایر پذیرفته‌شدگان قبلاً نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و ارسال پستی مدارک اقدام نموده باشند (در صورت واریز شهریه، دانشجو بستانکار شده و شهریه آن‌ها عودت داده می‌شود).

  • شماره تلفن مسئول امور مالی دانشجویان شهریه‌پرداز: آقای دوست‌محمدی 31532033-023 خانم طیبی 31532063-023

  • نکات مهم:

    1. -      دانشجویان موظف هستند از ساعت 12 ظهر تاریخ 1403/07/28 با مراجعه به سامانه گلستان و از طریق گزارش شماره 77 نسبت به برنامه هفتگی دروس خود اطلاع کسب نمایند.
    2. -      تاریخ شروع کلاس‌ها از روز شنبه مورخ 1403/07/28 بر اساس برنامه هفتگی که پس از ثبت‌نام الکترونیکی از طریق گزارش شماره 77 سامانه گلستان قابل دریافت می‌باشد، خواهد بود (در ضمن زمان‌بندی کلاس‌های جبرانی آموزشی ابتدای نیمسال از طرف دانشکده اطلاع‌رسانی خواهد شد.).
    3. -      در صورت هرگونه سؤال برای ثبت‌نام الکترونیکی و تحویل پستی مدارک با مسئول ثبت‌نام دانشکده (اطلاعیه پیوست) تماس حاصل نمائید.
    4. -      جلسه مجازی برای دانشجویان نو ورود در روز دوشنبه مورخ 1403/07/23 ساعت 18 از طریق لینک زیر برگزار خواهد شد.
  • https://vc10.semnan.ac.ir/edu

  • از اینکه جهت تسریع در امر ثبت‌نام خودتان با تکمیل دقیق کاربرگ‌ها و دسته‌بندی مناسب مدارک و ارسال آن به صورت پستی، ما را یاری خواهید کرد، سپاسگزاریم.

  • اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان

 

مدارک لازم جهت ثبت‌نام

کاربرگ تعهد ثبت‌نامی

اطلاعیه نحوه معادل‌سازی دروس گذرانده

اطلاعیه درخواست مهمان و انتقال

شرایط و مقررات وظیفه عمومی جهت ثبت‌نام

اطلاعیه تأییدیه (ارزش تحصیلی)

اطلاعیه نمره زبان خارجی

فرم شماره شش

سامانه‌ها و پایگاه‌ها

شماره تلفن کارشناسان دانشگاه

راهنمای ثبت نام اینترنتی

راهنما و اطلاعیه ثبت درخواست خوابگاه

راهنمای پایش سلامت روان

راهنمای پایش سلامت جسم

 

 

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *