اطلاعیه شماره 2 ثبتنام از پذیرفتهشدگان دوره کارشناسی ناپیوسته سال 1404

به نام خدا
قابل توجه کلیه پذیرفتهشدگان آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته دامپزشکی سال 1404 دانشگاه سمنان
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت خدمت کلیه پذیرفتهشدگان عزیز، موارد ذیل جهت مطالعه و عمل به مفاد آن به شرح ذیل اعلام میگردد. لازم به ذکر است که ثبتنام به صورت الکترونیکی و تحویل مدارک به صورت حضوری و طبق برنامه زمانبندی و توضیحات ادامه اطلاعیه انجام میپذیرد.
- زمانبندی ثبتنام الکترونیکی
لازم است پذیرفتهشدگان گرامی جهت ثبتنام الکترونیکی با استفاده از راهنمای مربوطه از ساعت 15 عصر روز سهشنبه مورخ 1404/07/15 و مطابق با جدول زمانبندی ذیل به سامانه آموزشی گلستان به آدرس زیر از طریق مرورگر کروم (chrome) مراجعه نمایند: https://golestan.semnan.ac.ir
- شناسه کاربری پذیرفتهشدگان جهت ورود به سامانه گلستان به صورت شماره داوطلبی U041 و گذر واژه کدملی میباشد. برای مثال برای شماره داوطلبی 987465 شناسه کاربری به صورت U041987465 است. همچنین شناسه کاربری و گذرواژه ورود به سامانه گلستان از طریق پیامک ارسال خواهد شد.
- بدیهی است پس از دریافت پیامک پذیرش نهایی، دانشجویان بایستی از طریق سامانه احراز هویت مرکزی دانشگاه به آدرس: https://my.semnan.ac.ir وارد سامانههای دانشجویی از جمله گلستان شوند.
* لازم به ذکر است دانشجویان باید بر اساس تاریخ و ساعت مراجعه ثبتشده در پذیرش غیرحضوری دانشجویان نوورود به سامانه گلستان جهت تحویل مدارک به دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.
مکان مراجعه: دانشکده دامپزشکی واقع در پردیس شماره 1 دانشگاه سمنان
* پذیرفتهشده موظف است مدارک هویتی، تحصیلی و فرمهای پرینت گرفته شده را هنگام تحویل حضوری تحویل دانشگاه نماید.
* تکمیل کلیه فایلهای ثبتنام بصورت صحیح و صادقانه بر اساس مدارک فرد پذیرفتهشده الزامی میباشد و عدم تکمیل آن باعث تاخیر در دریافت مدارک و ثبتنام قطعی خواهد شد.
* پذیرفتهشدگان میبایست علاوه بر بارگذاری کلیه مدارک بند 2 و 3 و بارگذاری کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت در سامانه گلستان دانشگاه سمنان، نسبت به دستهبندی و آمادهسازی مدارک اقدام نمایند و هنگام مراجعه حضوری تحویل مسئول ثبتنام دانشکده دهند.
- مدارک ثبتنامی جهت تحویل حضوری
- مدارک هویتی :
الف: عکس 4×3 (4 قطعه )
ب: نامه بدون قید و شرط موافقت با ادامه تحصیل (ویژه کارکنان دولت)
- مدارک تحصیلی :
- اصل یا گواهی موقت کاردانی
تبصره1- برای آن دسته از پذیرفته شدگانی که ارائه اصل یا گواهی مدرک کاردانی امکانپذیر نیست، باید اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک کاردانی را با محتوای فرم شماره 6 این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید مؤسسه محل تحصیل، در زمان ثبتنام به دانشگاه سمنان ارائه نمایند که در آن عبارت «اشتغال به تحصیل نامبرده مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا شورای عالی انقلاب فرهنگی است» قید شده باشد. توضیح اینکه دانشآموختگان قبل از تاریخ 1404/06/31 میبایست گواهی فراغت از تحصیل خود را ارائه نمایند. در صورتی که فرد پذیرفتهشده در آزمون، تا تاریخ مقرر فارغالتحصیل نشده باشد، قبولی وی «باطل» تلقی خواهد شد. اصل یا گواهی موقت مدرک کاردانی و یا نامهای مبنی بر فارغالتحصیلی با قید تاریخ دانشآموختگی (فرم شماره 6)
(فارغالتحصیل حداکثر تا 1404/06/31 برای ورودی مهر 1404) با توجه به اینکه دانشگاه سمنان در رشته مذکور صرفا ورودی مهر 1404 پذیرش مینماید تاریخ فارغالتحصیلی حداکثر تا 1404/06/31
*نکته: دانشجویان انصرافی از دانشگاه دیگر میبایست اصل حکم انصراف خود را همراه مدارک فوق به این امور ارسال نمایند.
*نکته1: دانشجویان بینالمللی غیرایرانی میبایست پس از تکمیل ثبتنام الکترونیکی، مدارک خود را بصورت حضوری تحویل مسئول پذیرش و ثبتنام اداره آموزش (آقای طاهریان) نمایند.
3. تکمیل و پرینت فرمهای ثبتنام به شرح ذیل:

- اقدام مربوط به نظام وظیفه (ویژه آقایان)
الف) دانشجویانی که دارای کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت هستند نسبت به بارگذاری در محیط ثبتنام الکترونیکی اقدام نمایند.
ب) دانشجویانی که میبایست از معافیت تحصیلی استفاده نمایند میبایست مراحل زیر را انجام نمایند:
1- پذیرفتهشدگان میبایست در پذیرش غیر حضوری وضعیت نظام وظیفه خود را "مشمول" انتخاب کنند و از طریق لینک مربوطه در قسمت پذیرش غیر حضوری سامانه گلستان به سامانه https://epolice.ir مراجعه یا با مراجعه به دفاتر پلیس +10 نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی لیسانس غیر پزشکی ناپیوسته خود اقدام نمایند (راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در بخش راهنماها در انتهای اطلاعیه قابل دسترسی است). لازم به ذکر است که دانشجویان سال آخر که هنوز ابطال معافیت تحصیلی خود را از دانشگاه مقطع قبلی دریافت نکردهاند به مدت یک ماه فرصت دارند نسبت به دریافت ابطال آن و ثبت درخواست معافیت تحصیلی جدید به شیوه فوق عمل نمایند.
2- در این مرحله نسبت به ثبت درخواست معافیت تحصیلی (معافیت تحصیلی دانشجوی داخلی) اقدام نمایید.
نکته: دانشجویان تقاضای معافیت تحصیلی خود را با شروع از تاریخ 1404/06/31 ثبت نمایند.
ج) دانشجویانی که در حال خدمت هستند:
پس از ثبتنام قطعی میبایست جهت اخذ نامه ترخیص از خدمت به واحد نظام وظیفه اداره کل امور آموزشی جناب آقای طاهریان مراجعه نمایند.
- نکته مهم: موکداً اعلام میدارد شماره مجوز صادر شده توسط پلیس +10 که به تایید حوزه وظیفه عمومی میرسد به عنوان شماره معافیت تحصیلی دانشجویان میباشد، در صورت عدم وصول معافیت تحصیلی تا قبل از شروع نیمسال دوم تحصیلی مطابق مقررات حکم انصراف از تحصیل صادر خواهد شد.
- پذیرفتهشدگانی که داری کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت میباشند بایستی کپی برابر اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت را همراه مدارک تحویل نمایند.
به منظور مشاهده فیلم آموزشی نحوه ثبت درخواست معافیت تحصیلی نظام وظیفه مربوط به ثبتنام دانشجویان ورودی سال 1404 در سایت معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایید.
- اقدامات مالی دانشجویان:
الف : پرداخت الکترونیکی مبلغ پیش پرداخت شهریه (بابت شهریه ثابت و متغیر) برای کلیه پذیرفتهشدگان در دوره شبانه براساس راهنمای مندرج در سامانه به شرح جدول زیر:
ب: در صورتی که دانشجو پس از زمان ثبتنام و تا یک هفته پس از پایان ثبتنام الکترونیکی (1404/07/30) تقاضای انصراف نماید باستثناء شهریه ثابت میتواند الباقی مبلغ واریزی را دریافت نماید (شهریه ثابت عودت داده نمیشود).
ج : در صورتیکه دانشجویی پس از مهلت یک هفتهای از پایان ثبتنام الکترونیکی (1404/07/30) تقاضای انصراف نماید باید شهریه ثابت و متغیر (کل شهریــه تحصیلی همان ترم) را واریز نماید (عودت شهریه امکان پذیر نمیباشد).
تذکر: ثبت درخواست انصراف از تحصیل از طریق پیشخوان خدمت در سامانه گلستان امکانپذیر میباشد.
تبصره: دانشجویانی که تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران (جانبازان 25% و بالاتر و فرزندان و همسران آنها، فرزندان شهداء و همسران شهدا و آزادگان و فرزندان و همسران آنها) به شرط تایید بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت شهریه معاف میباشند که میبایست پس از ثبتنام الکترونیکی با در دست داشتن معرفی نامه از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان سمنان به واحد امور مالی دانشجویان شهریه پرداز اداره کل امور آموزش ( واحد شماره 1) مراجعه نمایند. لازم به ذکر است این دسته از پذیرفتهشدگان میبایست همانند سایر پذیرفتهشدگان قبلاً نسبت به ثبتنام الکترونیکی و تحویل مدارک اقدام نموده باشند. (در صورت واریز شهریه، دانشجو بستانکار شده و شهریه آنها عودت داده میشود).
شماره تلفن مسئول امور مالی دانشجویان شهریه پرداز: آقای دوست محمدی 31532033-023 – خانم طیبی 31532063-023
نکات مهم:
- تاریخ شروع کلاسها از روز شنبه مورخ 1404/07/19 براساس برنامه هفتگی که پس از تکمیل ثبتنام الکترونیکی و حضوری از طریق گزارش شماره 77 سامانه گلستان قابل دریافت میباشد، خواهد بود. (در ضمن زمانبندی کلاسهای جبرانی آموزشی ابتدای نیمسال از طرف دانشکده اطلاعرسانی خواهد شد).
- در صورت هرگونه سوال برای ثبتنام الکترونیکی و حضوری با مسئول ثبتنام دانشکده (دامپزشکی) تماس حاصل نمایید. ضمناً علاوه بر شمارههای فوق تلفن شماره 31532610-023 نیز پاسخگو میباشد.
از اینکه جهت تسریع در امر ثبتنام خودتان با تکمیل دقیق فرمها و دستهبندی مناسب مدارک در هنگام تحویل، ما را یاری مینمایید سپاسگزاریم.
فرمها، اطلاعیهها و راهنماها
- اطلاعیه معادلسازی
- اطلاعیه شرایط مهمان و انتقال
- اطلاعات دسترسی به سامانهها و پایگاههای اطلاعرسانی
- درس زبان خارجی
- شرایط و مقررات وظیفه عمومی جهت ثبتنام دانشجویان
- کاربرگ شماره شش
- فرم تعهد ثبتنامی
- راهنمای آموزش مشمولین در سامانه epolice.ir
- راهنمای ثبت نام الکترونیکی
- راهنمای استفاده از خدمات دانشجویی (خوابگاه، تغذیه)
- مدارک مورد نیاز ﺟﻬﺖ ﺛﺒﺖﻧﺎم داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن ﻣﻘﻄﻊ ﮐﺎرﺷﻨﺎﺳﯽ ناﭘﯿﻮﺳﺘﻪ
***سامانه جامع پایش سلامت جهت تکمیل پرسشنامه کارنامه سلامت: https://health.saorg.ir
مدیریت امور آموزشی دانشگاه سمنان
*پس از پذیرش نهایی دانشجو توسط مسئول پذیرش و ثبتنام دانشکده، برنامه هفتگی توسط دانشکده به دانشجو تحویل داده خواهد شد.
نظر دهید