قابل توجه کلیه پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی و کارشناسی ناپیوسته سال 1402 دانشگاه سمنان

 ضمن عرض تبریک به مناسبت قبولی شما عزیزان، بدین‌وسیله به اطلاع کلیه پذیرفته‌شدگان مقاطع مختلف تحصیلی کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، دکتری عمومی دامپزشکی آزمون سراسری و پذیرش با سوابق تحصیلی  سال 1402  این دانشگاه می‌رساند به منظور ثبت‌نام می‌بایست با مراجعه به سامانه گلستان اداره کل امور آموزشی دانشگاه سمنان به نشانی Http://golestan.semnan.ac.ir  از ساعت 15 ظهر مورخ  1402/07/17 لغایت 1402/07/20 نسبت به ثبت‌نام الکترونیکی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز با استفاده از راهنمای مندرج در سامانه اقدام نمایند (عدم ثبت‌نام الکترونیکی و عدم تحویل مدارک به منزله انصراف محسوب می‌شود.).

  • پذیرفته‌شدگان با آزمون در مقطع کاردانی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و دکتری عمومی در قسمت شناسه کاربری U021 (ورودی مهرماه) و U022 (ورودی بهمن ماه) به همراه شماره داوطلبی و در کادر گذر واژه کد ملی خود را وارد نمایند.
  • پذیرفته‌شدگان بدون آزمون (صرفا با سوابق تحصیلی) در قسمت شناسه کاربری  S021 (ورودی مهرماه) به همراه شماره داوطلبی و در کادر گذر واژه کد ملی خود را وارد نمایند.

 

تذکر بسیار مهم:

* تأکید می‌گردد  از پذیرش حضوری حتی پذیرفته‌شدگان بومی معذوریم. لذا خواهشمند است از مراجعه حضوری جداً خودداری و پس از ثبت‌نام الکترونیکی، مدارک به صورت پست پیشتاز ارسال شود.

پذیرفته شده موظف است مدارک هویتی، تحصیلی و کاربرگ‌های پرینت گرفته شده ثبت‌نام را طبق بند 1، 2 و 3 زیر به آدرس دانشگاه سمنان با قید مشخصات زیر و الزاماً بصورت پست پیشتاز ارسال نماید.

 

* آدرس دانشگاه: سمنان  روبروی پارک سوکان  پردیس شماره یک دانشگاه سمنان- اداره کل امور آموزشی

صندوق پستی 5555-35155  ثبت‌نام 1402  ذکر رشته قبولی در دانشگاه سمنان  مقطع قبولی

 

* تکمیل کلیه کاربرگ‌های ثبت‌نام به‌صورت صحیح و صادقانه بر اساس مدارک فرد پذیرفته شده الزامی است و عدم تکمیل آن باعث تأخیر در دریافت مدارک و ثبت‌نام قطعی خواهد شد.

پذیرفته‌شدگان می‌بایست علاوه بر بارگذاری کلیه مدارک  بند 2 و بند 3  و بارگذاری کارت پایان‌خدمت یا معافیت از خدمت در سامانه گلستان دانشگاه سمنان، نسبت به دسته‌بندی و آماده‌سازی مدارک برای ارسال بصورت پست پیشتاز اقدام نمایند.

 

نکات مهم:

  1. دانشجویان موظف هستند از ساعت 12 ظهر تاریخ 1402/07/22 با مراجعه به سامانه گلستان و از طریق گزارش شماره 77 نسبت به برنامه هفتگی دروس خود اطلاع کسب نمایند.
  2. تاریخ شروع کلاس‌ها از روز شنبه مورخ 1402/07/22 بر اساس برنامه هفتگی که پس از ثبت‌نام الکترونیکی از طریق گزارش شماره 77 سامانه گلستان قابل دریافت می‌باشد، خواهد بود(در ضمن زمان‌بندی کلاس‌های جبرانی آموزشی ابتدای نیمسال از طرف دانشکده اطلاع‌رسانی خواهد شد).
  3. دانشجویان می توانند در روز شروع کلاس ها، کارت دانشجویی خود را از کارشناس محترم دانشکده دریافت نمایند.
  4. در صورت هرگونه سؤال برای ثبت‌نام الکترونیکی و تحویل پستی مدارک با مسئول ثبت‌نام دانشکده (اطلاعیه پیوست) تماس حاصل نمائید. ضمناً علاوه بر شماره‌های فوق تلفن شماره 31535029-023 نیز پاسخگو می‌باشد.
  5. جلسه مجازی برای دانشجویان نوورود در روز چهارشنبه مورخ 1402/07/19 ساعت 18 از طریق لینک زیر برگزار خواهد شد.

https://vc10.semnan.ac.ir/edu

 

کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم

0 نظر برای این محتوا وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *