مدارک مورد نیاز جهت دریافت گواهینامه موقت مقاطع(کارشناسی ارشد و دکتری) :
دانش آموختگان گرامی از تاریخ 1400/6/14 جهت دریافت مدرک تحصیلی ( گواهینامه موقت پایان تحصیلات و یا نامه معرفی به نظام وظیفه ) می بایست به سامانه گلستان ( پیشخوان خدمت ) مراجعه و پس از ثبت درخواست کلیه مراحل را به صورت غیر حضوری به انجام رسانید.
**** بر اساس درخواست دانشجو و وضعیت دانشجو مدارک در مرحله اول باید به صورت الکترونیکی بارگذاری گردد و پس از بررسی کارشناس بر اساس پیغام درج شده در درخواست دانشجو اصل مدارک باید به آدرس پستی دانشگاه سمنان ارسال گردد.
**** فارغ التحصیلانی که با شناسه کاربری و گذر واژه خود جهت ثبت درخواست دسترسی ندارند باید فرم درخواست شناسه کاربری و گذرواژه را تکمیل و به همراه کپی کارت ملی خود به آدرس ایمیل itedu@semnan.ac.ir ارسال نمایند و از همین طریق شناسه کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند.
( لطفاً از مراجعه حضوری جداً خودداری فرمایید.)
الف ) دانش آموختگان که نیاز به دریافت نامه نظام وظیفه را دارند می بایست به 2 مورد ذیل توجه نموده و در صورت دارا بودن آنها اقدام به ثبت درخواست خود در سامانه گلستان ( پیشخوان خدمت- درخواست مدرک تحصیلی- نوع مدرک - درخواست نامه معرفی به نظام وظیفه ) نمایند : ( ویژه برادران )
1- وضعیت دانشجو در اطلاعات جامع دانشجو باید «فارغ التحصیل» درج شده باشد.
2- تسویه حساب آموزشی دانش آموخته در سامانه گلستان ( گزارش 522) به اتمام رسیده باشد.
ب) دانش اموختگان محترم جهت ثبت درخواست خود برای دریافت گواهینامه موقت پایان تحصیلات در سامانه گلستان علاوه بر دارا بودن 2 مورد فوق الذکر می بایست به موارد ذیل نیز توجه نمایند :
1- داشتن یکی از موارد 9 گانه ذیل جهت روشن شدن وضعیت نظام وظیفه ( ویژه برادران )
- تصویر کارت هوشمند پایان خدمت دوره ضرورت.
- تصویر برابر با اصل کارت هوشمند معافیت دایم پزشکی یا کفالت.
- برگ معافیت موقت بدون غیبت در مدت اعتبار آن.
- گواهی اشتغال به تحصیل با دارا بودن معافیت تحصیلی در مدت اعتبار آن.
- گواهی صادره از نیروهای مسلح مبنی بر استخدام.
- گواهی صادره از نیروهای مسلح مبنی بر اشتغال به خدمت کارکنان وظیفه.
- گواهی اشتغال به خدمت متعهدین خدمت.
- برگ آماده به خدمت بدون غیبت در مدت اعتبار آن.
- گواهی صادره از واحدهای وظیفه عمومی.
2- گواهینامه موقت پایان تحصیلات متعهدین خدمت به آموزش و پرورش و بورسیه ها پس از ثبت درخواست توسط دانش آموخته در سامانه گلستان ( پیشخوان خدمت ) به سازمان آموزش و پرورش و اداره بورسیه ها ارسال خواهد شد.
3- دانشجویان غیرایرانی می بایست پس از اتمام مراحل تسویه حساب آموزشی در سامانه گلستان ( گزارش 522 ) درخواست خود ( مبنی بر صدور نامه ی دانش آموختگی برای ارسال به امور کنسولی دانشگاه ) را در پیشخوان خدمت -درخواست صدور مدرک تحصیلی- تقاضای دانشنامه ثبت نمایند .
آدرس: سمنان، روبروی پارک سوکان،پردیس شماره 1 دانشگاه سمنان، صندوق پستی:5555-35155، اداره کل امور آموزشی
فرم درخواست شناسه کاربری و گذر واژه
فرم تعهد آموزش رایگان ویژه پذیرفته شدگان مقطع بالاتر در دانشگاه آزاد اسلامی
فرم تعهد آموزش رایگان پذیرفته شدگان مقطع بالاتر غیر از دانشگاه آزاد اسلامی
فرم تقاضانامه و استشهادنامه صدور گواهی موقت المثنی
واحد دانش آموختگان اداره کل امور آموزش دانشگاه سمنان