اطلاعیه شماره 2 اطلاعیه اعلام زمان بندی ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه سمنان
اطلاعیه شماره 2 اطلاعیه اعلام زمان بندی ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400
اطلاعیه شماره 2
اطلاعیه اعلام زمان بندی ثبت نام از پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 دانشگاه سمنان
ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای پذیرفته شدگان محترم مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 موارد ذیل جهت مطالعه و عمل به مفاد آن به شرح ذیل اعلام می گردد:
- زمان بندی ثبت نام الکترونیکی
لازم است پذیرفته شدگان گرامی جهت ثبت نام الکترونیکی با استفاده از راهنمای مربوطه از ساعت 8 صبح روز یکشنبه مورخ 16/11/1400 به سامانه آموزشی گلستان به آدرس ذیل از طریق اینترنت اکسپلورر(IE) مراجعه نمایند:
عدم ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) ویا عدم تحویل مدارک به منزله انصراف از تحصیل می باشد.
- تذکر مهم :
- - کلاسهای نیمسال دوم سال تحصیل1401 -1400با عنایت به شرایط خاص ناشی از بیماری ویروس کرونا فعلا به صورت غیر حضوری وازطریق بستر سامانه آموزشی مجازی دانشگاه سمنان (https://srm.semnan.ac.ir) برقرار می باشد. شایان ذکر است در صورت تغییر در نحوه برگزاری کلاس ها مراتب اطلاع رسانی خواهد شد .
- - دانشجویان موظف هستند پس از تایید ثبت نام الکترونیکی خود از روز سه شنبه مورخ 19/11/1400 با مراجعه به سایت گلستان و ازطریق گزارش شماره 77 نسبت به برنامه هفتگی دروس خود اطلاع کسب نمایند..
- - تاریخ شروع کلاسها از روز سه شنبه مورخ 19/11/1400 براساس برنامه هفتگی که پس از ثبت نام اینترنتی از طریق گزارش شماره 77 سامانه گلستان قابل دریافت می باشد، خواهد بود.
- - در صورت ورود هر گونه اشکال درخصوص کلاسهای مجازی با مدیریت فناوری اطلاعات دانشگاه (5003 و 5006 و 5009و 02331535000) تماس حاصل فرمایید.
(جهت دریافت نرم افزار ها و راهنمای کامل کلاس های غیر حضوری به منوی آموزش مجازی در سامانه فناوری اطلاعات به ادرس https://it.semnan.ac.ir مراجعه نمایید.)
- ارسال مدارک از طریق پست پیشتاز
پس از تکمیل فرمها و رعایت موارد مورد نیاز در انتهای مرحله ثبت نام الکترونیکی، مدارک خواسته شده باید از طریق پست پیشتاز قبل از تاریخ 30/11/ 1400 به آدرس پستی دانشگاه سمنان به شرح زیر ارسال نمایید.
گیرنده: سمنان، دانشگاه سمنان ، پردیس شماره یک دانشگاه ، صندوق پستی : 5555-35155 مقطع تحصیلی : رشته تحصیلی : نام و نام خانوادگی دانشجو : شماره دانشجویی : |
تذکرمهم: لطفا از مراجعه حضوری به دانشگاه برای تحویل مدارک ثبت نامی جدا خودداری فرمایید.
برای اطلاع از ترتیب مدارک ارسالی به بند 9 (انتهای این اطلاعیه )مراجعه نمایید.
- مدارک لازم برای ثبتنام:
1- تکمیل فرم مشخصات کامل دانشجویان جدید (گزارش 1800) و تهیه 2 سری پرینت ازآن با مراجعه به آدرس https://golestan.semnan.ac.ir از طریق اینترنت اکسپلورر(IE)
2- اصل دانشنامه یا گواهی موقت فراغت ازتحصیل کاردانی و کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته (حسب مورد) مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فنّاوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا شورای عالی انقلاب فرهنگی که در آن معدل دورههای کاردانی و کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته قید شده باشد.
تبصره1- پذیرفته شدگانی که به دلایلی قادر به ارائه اصل مدرک کارشناسی نمیباشند، لازم است اصل گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک مذکور را با محتوی فرم مدرک کارشناسی (فرم معدل 2 ) این اطلاعیه تکمیل و پس از تأیید مؤسسه محل تحصیل، در زمان ثبت نام به دانشگاه سمنان ارائه نمایند. توضیح اینکه دانش آموختگان قبل از تاریخ 30/07/1400 میبایست گواهی فراغت از تحصیل خود را ارائه نمایند.
تبصره2- آن دسته از پذیرفته شدگانی که در زمان ثبت نام برای شرکت در آزمون تحصیلات تکمیلی سال1400، دانشجوی سال آخر مقطع کارشناسی بودهاند و میبایست تا تاریخ 30/11/1400 فارغالتحصیل شوند، لازم است معدل کل واحدهای گذرانده آنان براساس (0) تا (20) تا تاریخ 30/11/99 توسط مؤسسه آموزش عالی محل فارغ التحصیلی دوره کارشناسی در فرم مخصوص معدل (برای دانشجویان سال آخر) فرم مندرج در صفحه 78دفترچه شماره یک که پیوست می باشد درج و پس از تأیید مسئول ذیربط به هنگام ثبت نام ارائه نمایند.
تذکرمهم: برای دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی که تا تاریخ30/11/1400 فارغ التحصیل می شوند ارائه فرم مدرک کارشناسی (فرم معدل 2) (با درج شماره وتاریخ وامضا وممهور به مهرمعاونت آموزشی دانشگاه ) و فرم مخصوص معدل (برای دانشجویان سال آخر) الزامی می باشد.
3- ارائه اصل گواهی تایید شده توسط دانشگاه محل اخذ کارشناسی برای آن دسته از داوطلبانی که با استفاده از سهمیه رتبه اول پذیرفته شده اند (فرم شماره 1 ) .
4- ارائه مدرکی که وضعیت نظام وظیفه آنها را با توجه به بند «مقررات وظیفه عمومی» مندرج در صفحات 19 و 20 دفترچه راهنمای ثبتنام و شرکت در آزمون ورودی دوره دوره تحصیلات تکمیلی سال 1400 مشخص کند (برای برادران). توضیح اینکه
- پذیرفته شدگانی که داری کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت می باشند بایستی کپی برابر اصل کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت را همراه مدارک ارسال نمایند .
- پذیرفته شدگانی که شاغل در نیروهای مسلح هستند بایستی گواهی موافقت از بالاترین مقام یگان مربوطه را ارسال نماید.
- پذیرفته شدگانی که تعهد خدمت به سازمان های دولتی می باشند بایستی تصویر حکم کارگزینی + موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع + کپی تعهد محضری را همراه مدارک ارسال نمایند.
- پذیرفته شدگانی که داری کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت نیستند و باید از معافیت تحصیلی استفاده نمایند می بایست در پذیرش غیر حضوری وضعیت نظام وظیفه خود را " مشمول " انتخاب کنند و از طریق لینک مربوطه در قسمت پذیرش غیر حضوری سامانه گلستان به سامانه https://serves.epolice.ir مراجعه و نسبت به درخواست معافیت تحصیلی اقدام نمایند ( راهنمای درخواست معافیت تحصیلی پیوست می باشد ) .ضمنا لازم است پذیرفته شدگان ورودی مهر1400 تاریخ شروع به تحصیل خود رادر سامانه فوق الذکر 31/06/1400 لحاظ نمایند و پرینت ثبت نام را همراه مدارک ارسال نمایند.
5- فرم های تعهد (فرم شماره 4 برای کلیه پذیرفته شدگان روزانه و فرم شماره 3 برای پذیرفته شدگانی که حداکثر تا 30/11/1400 دانش آموخته خواهند شد) الزامی است. قابل دریافت از سامانه گلستان پس از تکمیل مراحل ثبت نام اینترنتی.
6- تکمیل فرم تعهد ثبت نامی.
7- تصویر شناسنامه و کارت ملی.
8- عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری 6 قطعه.
9- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.
10- داوطلبانی که با استفاده از سهمیه ایثارگران و یا رزمندگان پذیرفته شدهاند در زمان ثبتنام نیازی به ارائه تائیدیه سهمیه ثبتنامی از سوی ارگان ذیربط ندارند و ملاک تائید سهمیه آنان همان عنوان سهمیه درج شده در فایل قبولی دانشگاهها و موسسات آموزش عالی میباشد.
الف - تذکّرات مهم
1ـ معدل مدرک کاردانی وکارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته (حسب مورد) پذیرفته شده باید با معدلهایی که قبلاً در زمان ثبتنام برای شرکت در آزمون به سازمان سنجش اعلام نموده ، یکسان باشد. بدیهی است در غیر این صورت، ضمن «کانلمیکن» تلقی شدن قبولی، از ثبتنام آن دسته از داوطلبانی که دارای مغایرت معدل باشند جداً خودداری خواهد شد.
2- از پذیرفته شدگانی که حداکثر تا تاریخ 30/11/1400 فارغالتحصیل نشوند، ثبتنام به عمل نخواهد آمد و ضمن«کانلمیکن» تلقی شدن قبولی آنان، طبق مقررات با ایشان رفتار خواهد شد.
3- دانشجویان شاغل به تحصیل در دوره های غیرروزانه کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی سال 99 و ماقبل آن ( به شرط نداشتن مشکل نظام وظیفه برای برادران ) پس از اعلام نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد سال 1400 در صورت قبولی باید انصراف قطعی از رشته قبلی را به این دانشگاه ارائه دهند .
4_ پذیرفته شدگان نهایی رشته های تحصیلی دوره روزانه آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 مجاز به شرکت درآزمون ورودی دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 نبوده اند .
5_ دانشجویان روزانه در حال تحصیل در مقاطع دکتری و کارشناسی ارشد ناپیوسته ورودی سال 98 و ماقبل در صورتیکه در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 پذیرفته شده اند علاوه بر دایر بودن شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام (دفترچه شماره 1) می بایست تا پایان مهلت مقرر ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ( 25/02/1400 ) ، از تحصیل انصراف قطعی داده باشند . بدیهی است در صورتی که دانشجویان دوره روزانه شاغل به تحصیل ( ورودی های سال 98 و قبل از آن ) بدون انصراف از تحصیل در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 شرکت نموده و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی قرار گیرند ، قبولی آنها باطل شده و هیچ اقدام دیگری میسر نخواهد بود .
6- واریز مبلغ علی الحساب شهریه تحصیلی از طریق سامانه گلستان مطابق اطلاعیه شهریه پیوست.
7- واریز مبلغ 600،000 ریال (غیرقابل استرداد) بابت هزینه ثبت نام ،از طریق پرداخت الکترونیکی سامانه گلستان دانشگاه سمنان.
8-
فرم ها واطلاعیه ها |
راهنما ها |
فرم مدرک کارشناسی (فرم معدل2) |
راهنمای ثبت نام الکترونیکی |
فرم مخصوص معدل (برای دانشجویان سال آخر) |
راهنمای پرداخت الکترونیکی شهریه تحصیلی |
فرم رتبه اول( شماره 1) |
راهنمای چگونگی حضور در کلاسهای غیرحضوری (مجازی) |
فرم شماره 3 |
راهنمای آموزش مشمولین در سامانه نیروی انتظامی |
فرم شماره 4 |
|
فرم تعهد ثبت نام |
|
اطلاعیه شهریه نوبت دوم |
|
9- جدول زمانبندی ثبت نام و کلاسهای درس دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400
عنوان |
زمان |
توضیحات |
انجام ثبت نام الکترونیکی |
از 17/11/1400 لغایت 18/11/1400 |
سامانه گلستان |
ثبت نام الکترونیکی با تاخیر |
19/11/1400 از ساعت 8 الی 12 ظهر |
سامانه گلستان |
شروع کلاسها |
از روز سه شنبه 19/11/1400 |
سامانه https://srm.semnan.ac.ir |
حذف واضافه |
تا ساعت 21:00 روز 23/11/1400 |
سامانه گلستان |
مشغول به تحصیل |
ساعت 09:00 روز یک شنبه 24/11/1400 |
--- |
ارسال اصل مدارک به صورت پستی |
17/11/1400 لغایت 30/11/1400 |
از طریق پست پیشتاز |
پرینت کارت دانشجویی ( موقت ) |
19/11/1400 |
سامانه گلستان ( گزارش 631 ) توسط دانشجو |
9 - مدارکی که دانشجویان باید از طریق پست پیشتاز ارسال نماید:
- - فرم 1800 2سری
- - اصل دانشنامه یا گواهی موقت فراغت ازتحصیل کاردانی و کارشناسی ناپیوسته یا کارشناسی پیوسته (حسب مورد)
- - اصل فرم شماره 1
- - ارائه اصل مدرکی که وضعیت نظام وظیفه رامشخص کند .(صرفا برادران)
- - اصل فرم شماره 2 و 3 برای دانشجویان سال آخر
- - فرم شماره 4 (صرفا برای دانشجویان روزانه)
- - فرم تعهدثبت نام
- - تصویرشناسنامه وکارت ملی
- - عکس 6قطعه
10_حکم مرخصی سالانه یا موافقت بدون قید وشرط از محل کار(صرفا کارکنان دولت)
ضمناً پذیرفته شدگان محترم جهت کسب اطلاعات بیشترمی توانند با شماره تلفن های ذیل (حسب مورد) تماس حاصل نمایند:
ردیف |
نام واحد سازمانی |
شماره تلفن تماس |
1 |
تحصیلات تکمیلی دانشکده مهندسی مکانیک |
31532361--023 |
2 |
تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی |
31532132--023 |
**** نحوه ثبت نام و مدارک لازم جهت ثبت نام
- فرم شماره 1
- فرم شماره 2 معدل
- فرم شماره3
- فرم شماره 4
- فرم تعهد ثبت نامی
- فرم معدل مخصوص دانشجویان سال آخر
- راهنمای پذیرش غیرحضوری(اینترنتی)
- تلفن همکاران
- اطلاعیه شهریه دوره روزانه و شبانه
- پایگاه ها و سامانه های اطلاع رسانی
- راهنمای سامانه نظام وظیفه
- کدرشته تحصیلی مورد نیاز برای دریافت معافیت تحصیلی و کد دانشگاه سمنان جهت انتخاب معافیت تحصیلی
- فیلم راهنمای درخواست معافیت تحصیلی در سامانه
نظر دهید